[Pardus-kullanicilari] usb bellek eskiden otomatik görünüyordu simdi görünmüyor

selim ok selimok at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 02:13:54 EET

Merhaba,
Tam olarak ne yaptiktan sonra oldugunu bilmiyorum, ama artik USB
belleklerimi taktigimda Pardus otomatik algilamiyor. lsusb, dmesg, fdisk -l
ciktisinda görebiliyorum ancak otomatik algilanmiyor. Bu durum eskiden böyle
degildi. Biraz önce sisteme ingilizce pardus kurdum ve onda sip diye
görüyor. Ses karti icin modul eklemistim onun bir etkisi oldugunu
sanmiyorum. Ancak kernel güncellemelerinin etkisi olabilir mi acaba? Bunun
disinda sisteme lm-sensors kurmustum, buna ait modullerde calisiyor
baslangicta bunlarin bir etkisi olabilir mi acaba? Eski cekirdek sürümleri
ile baslatmaya calistigimda ya sistem acilmiyor yada farkli sorunlar
cikariyor.
Bu konuda fikri olan var mi acaba?

Iyi calismalar,
Selim