[Pardus-kullanicilari] PiSi yeni paket gostermiyor

gunalay at bilkent.edu.tr gunalay at bilkent.edu.tr
22 Oca 2007 Pzt 22:16:10 EET

Selamlar.

PARDUS 2007'yi sorunsuz kurdum. Fakat PiSi yeni paketleri bir turlu gostermiyor. Internet baglantimda sorun yok. Hatta Guvenlik Duvarini dahi kaldirdim. Fakat Pisi'de "Yeni Paketler" tusuna basinca farenin ok ucu surekli donen halkaciklar halini aliyor ve yaklasik 12 saattir donuyor. Makineyi kapatip actiim. Degisiklik yok. Bir tek root olarak X calistirip denemedim. Bu arada bu paketleri command line'dan cagirmak mumkun mu? Kolay mi? Yardimci olabilecek biri var mi?

Cok tesekkurler.
yavuz