[Pardus-kullanicilari] Ekran kartımı tanıyor, 3B Desteği yok

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 21:07:38 EET

İyi akşamlar,
Pardus'u kaçıncı kez kurduğumu unuttum artık. Her kurulumda yeni şeyler
öğrenmek adına bana güç gelmiyor.

Son kurulumda başlangıçta hem ekran kartımı doğru tanımış ve hem de 3B
desteği vardı. Güncellemeleri dikkatli ve bu kez seçerek yaptığım halde,
hangisinin olduğunu bilmiyorum, bir paketin kurulumundan sonra 3B desteği
ortadan kalktı.

Ekran Bilgisi:
Üretici: ATI Technologies inc.
Model: RV280 (Radeon 9200 PRO)
Sürücü: radeon ( 3B desteği yok)

Hangi paketle çakışmış olabilir?
3b desteğini kısa yoldan geri getirmenin bir çaresi var mıdır?

Pardus Wiki çalışmıyor. Diğer bulduğum yardımlar da önceki sürümlerle
ilgili.

İlginize teşekkür ederim.

--
Evrim Uzunburun