[Pardus-kullanicilari] Orjinal baský Pardus cd'si

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 18:16:51 EET

Dergi cikartmak basit bir is degil biliyorum ama aramizda bu konuda
tecrubeli kisiler olsa guzel bir fikir olabilirdi diye dusunuyorum.
Icimizden gonullu arkadaslarin katkilariyla guzel bir icerik
hazirlanabilir ve Linux konusunda hic bilgisi olmayan (veya hizli
internete ulasma imkani kisitli) kisilere Pardus'u tanima ve ogrenme
yonunde guzel bir firsat verilmis olurdu. Derginin icerigine ornek
olarak:
a)- Adim adim Pardus 2007 kurulum,
b)-Detayli ekran karti/kablosuz internet kurma calistirma klavuzlari,
c)- Pardus kullanicilari mesaj listesinden edindigimiz tecrube
dogrultusunda sikca sorulan sorular bolumu (ornek: acilista neden 2
Pardus cikiyor vs :-)
d)- Gelistirici arkadaslarla roportajlar,
e)- Openoffice.org, amarok vs gibi programlara baslangic ve ipuclari,
f)- Bir iki oyun inceleme
g)- Pardus uyumlu donanimlar,
h)- Bu donanimlari satan destekleyen sirketlerin reklamlari,
i)- Daha neler neler :-)

Benim yayincilik tecrubem yok ama akademisyen olarak yazma isi
konusunda tecrubeliyim. Boyle bir proje hayata gecirilmesi dusunulurse
icerik konusunda seve seve katkida bulunabilirim. Basit bir is degil
ama hepimiz kafa kafaya versek neden olmasin?
Iyi calismalar...
A. Talha YALTA