[Pardus-kullanicilari] gnome

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
22 Oca 2007 Pzt 17:31:24 EET

evrim uzunburun wrote On 22-01-2007 17:23:
> bağışlayın ben de GNOME'u bilmiyorum. Ancak yeni paketlerde GNOME
> hakkında 6 paket var kurulacak. Onları kurmamın, kullanamayacağıma
> göre yararı var mıdır?

Yararı yoktur. Ancak o paketler başka paketlerin kurulması için gerekli
olabilir. Bu durumda Gnome kullanmasanız/kullanamasanız bile o paketleri
kurmadan esas kurmak istedğiniz pakedi kuramazsınız.

O paketlerde bildiğim kadarıyla bazı Gnome yazılımları için gerekli
kütüphaneler var. (GIMP gibi)

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen