[Pardus-kullanicilari] Yanıt: Re: iki pardus gorunuyor ilk kurdugumu sistemden nasil atarim?

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 11:01:40 EET

22 Oca 2007 Pts 10:23 tarihinde, Ahmet Emre Aladağ şunları yazmıştı:
> Ben 250 MB yer temizledim desem? :) Ama şimdi sildiklerim çöpe gitmiştir
> diye baktığımda çöpte olmadığını farkettim. Yedeklemek için çöpü arıyorum :)
> sudo konqueror deyip pencere içinden silmiştim dosyaları. Sanırım tamamen
> gitmişler :)
sudo konqueror diyerek sildiyseniz onlar root kullanıcısının çöpünde olsa gerek. Yine sudo konqueror deyin ve adres satırına trash:/ yazın, root kullanıcısının çöpüne ulaşmış olursunuz.

Bir de çöpe göndermekle silmek arasında fark vardır. <Del> çöpe atar, <Shift>+<Del> siler...