[Pardus-kullanicilari] chromium bile oynayamıyorum şuan

Guardian samedkonak at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 11:25:05 EET

Evet nvidia.com dan edindiğim sürücü dosyasını kernel-source paketinin pisi
ile yükleyip derledikten sonra init 2 ile kurmayı başardım. şuan
nvidia-settings penceresi çokd aha ayrıntılı fakat 32-bit renk (millions of
colors) olarak ayarlayamıyorum. ayarladığım zaman ekran görüntüsü bozuluyor
ve birdahaki oturumda eski 16-bit haline geri dönüyor..

sonuç olarak chromium oynayabiliyorum fakat bu seferde secondlife 32-bit renk
istediğinden oynayamıyorum.

bir önerisi olan?