[Pardus-kullanicilari] chromium bile oynayamıyorum şuan :)

Guardian samedkonak at gmail.com
22 Oca 2007 Pzt 09:55:54 EET

Nvidia GeForc 7300GS ekran kartı sorunum bir türlü bitmedi
gitti.. "nvididia-settings"  ile ayar bölümüne giriliyorum fakat detaylı
birşey yok zaten 2-3 seçenek biri işaretli değil sadece oda önemli bişey
değildi sanırım..

pardus depolarındaki nvidia sürücülerini kurdum. fakat birşey değişmedi, hatta
eskiden "glxgears" komutu çalışırken şimdi aşağıdaki hatayı veriyor;

	Xlib:  extension "GLX" missing on display ":0.0".
	Error: couldn't get an RGB, Double-buffered visual

ve nvidia'dan indirdiğim dosyayı

	# sh Nvidia.xxx.xxx.xxx

şeklinde kurmayı deniyorum. hatta "/etc/inittab" dosyasından sistem
açılışını "init 1" olarak ayarladım öle yaptım fakat init 1'in uygun
olmadığını söyledi, bende "init 2" yaptım çalıştı, bu seferde sözleşmeyi
kabul ettikten sonra uygun "kernel interface" yani uygun kernel arayüzü
bulamadığını nvidia'dan indirmek isteyip istemediğimi sordu, bende bul dedim,
fakat nafile orada da bulamadı, ben şimdi ne yapmalıyım ?

bir fikri olan var mı?