[Pardus-kullanicilari] Ekranda titreme

Ferit Mayat�rk fmayaturk at yahoo.de
22 Oca 2007 Pzt 00:55:44 EET

dizüstü bilgisayarımda pardus 1.0 kurulu olduğu sıralarda 855resolution programıyla çözünürlük sorunumu çözmek için yatay ve dikey frekans aralıklarını bulmak için çok uğraşmış (google'da arama yapmak, firmaya sormak vs...) ancak bulamamıştım. ancak geçenlerde knoppix live DVD'yi denerken başlangıçta knoppix'in ekranımın adını ve yatay-dikey frekans aralıklarını ekrana yazdığını gördüm.  Tufan Akgün de bu değerleri bulamazsa bir yerlerden bu live DVD'yi bulmasını öneririm. veya başka sürümlerin böyle bir özelliği olup olmadığını araştırabilir.

selim ok <selimok at gmail.com> wrote: Ekraninizin marka ve modeline göre frekans araliklarini bulmalisiniz, ekraniniza ait kitapcikta yaziyor olmali. Sonra bu degerleri /etc/X11/xorg.conf dosyasi icinde degistirmelisiniz. Bu konuda daha sonradan yardimci olabiliriz. Ama önce yatay ve dikey frekans araliklarini bulun, bulamazsaniz ekraniniza ait bilgileri buraya yazin internette arayalim yada siz arayin :)

Iyi calismalar,
Selim

21.01.2007 tarihinde Tufan PAKGÜN <pakgunpardus at gmail.com> yazmış: Arkadaşlar, ekran 85 hz gözükmesine rağmen titreme hala titreme var. nasıl düzeltebiliriz acaba?

Özgürlük icin, özgür isletim sistemi... http://www.pardus.org.tr _______________________________________________