[Pardus-kullanicilari] KDE balamyor

Ferit Mayat�rk fmayaturk at yahoo.de
22 Oca 2007 Pzt 00:35:53 EET

                    yapılan önerilerden selim ok'un gösterdiği adresteki çözüm önerisini denedim. home/ferit/.kde dosyasında socket-pardus ve tmp-pardus dosyalarını silip bilgisayarı yeniden başlattım. ama sonuç değişmedi. Onur Küçük'ün önerisini kurulum diskiyle fsck.ext3 /dev/hda3 komutu sonucunda veri kaybı yaşayıp yaşamayacağımı bilemediğimden denemedim.
  girişi otomatik yapmayışımın avantajını gördüğümü tekrarlayayım. ilk açılışta “misafir” oturumunu seçersem bilgisayar sorunsuz çalışıyor. sorunsuz bir açılıştan sonra kullanıcı değiştirmeyi denedim (“ferit” oturumunu açmayı denedim).
     sonuç:
aynı uyarıları tekrar aldım ve 'tamam' 'tamam' diyerek geçtim.
 “ferit” oturumu açılmadı.
 açık olan “misafir”  oturumuna otomatikman düştü.
 ancak bazı uygulamalar aşağıdaki gibi hatalar verdi:
  kio-to-local – Kdialog
       Will not save configuration.
 Configuration file “home/misafir/.kde3.5/share/config/kio-to-localrc” not writable.
 Configuration file “home/misafir/.kde3.5/share/config/kdeglobals” not writable.
 Please contact your system administrator.

 OpenOffice.org – Kdialog
       Will not save configuration.
 Configuration file “home/misafir/.kde3.5/share/config/OpenOffice.orglrc” not writable.
 Configuration file “home/misafir/.kde3.5/share/config/kdeglobals” not writable.
 Please contact your system administrator.
   hydrogen (davul yazma programı) uygulaması da sorunsuz çalıştı (muhtemelen kde ile bağlantısı olmadığı için).

 bu ek bilgiler ışığında başka çözüm yolları, daha da önemlisi nedenini bulabilmek ümidiyle!

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com