[Pardus-kullanicilari] pardusu kullanamıyorum

selim ok selimok at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 21:09:18 EET

21.01.2007 tarihinde crazychild78 <crazychild78 at mynet.com> yazmış:

> ben pardus 2007 i yeni kurdum ama sanırım diğer klasik işletim
> sistemlerinde bi alışkanlık olduğu için bir türlü ne ethernet kartını
> tanıtabildim ne başka herhangi bişey bulamadım pardusun bir basitleştirilmiş
> kullanma klavuzu varmı vede diğer işletim sistemleri gibi aygıt yöneticisi
> veya diğer özellikler varmı forum sayfasına girim dedim onu bile başaramadım
> gelen maillerden bişeyler yapmaya çalıştım ama sadece kodlar filan var
> çözemedim açıkçası kendi ülkemin programını kullanmak istiyor elaleme para
> kazandırmak değil.
> [...]

Kilavuz icin buraya bakin.
http://pardus.org.tr/belgeler/pardus-kilavuz/

Bunun disinda ethernet kartinizin markasi modeli nedir?
Pardus menüsünden Tasma > Internet ve Yerel Ag > Ag yöneticisi > Yeni
Baglanti 'ya tikladiginizda Ethernet Aglari Kisminda kartinizi göremiyor
musunuz? Görebiliyorsaniz kartiniz Pardus tarafindan taniniyor demektir.
kartinizin üzerine tiklayip "Olustur"a tiklayin, ayarlarinizi yaptiktan
sonra (eger normalde hic ayar yapmiyorsaniz, baglanti adini yazip uygulaya
basin) Ondan sonra Ag yöneticisinde Ethernet kartinizin isminin altinda
olusturdugunuz baglantinin adi görünecektir, yanindaki onay kutusuna
tiklayin ve IP almasini bekleyin.

Umarim hersey yolunda gider. Eger gitmezse Internete ne sekilde
baglaniyorsunuz, proxy kullaniyormusunuz gibi sorularin cevaplarini buraya
yazin, akliniza gelebilecek tüm detaylari. Bu sekilde sorun neymis
anlayabiliriz.

Iyi calismalar,
Selim