[Pardus-kullanicilari] pardusu kullanamıyorum

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 21:00:32 EET

21.01.2007 tarihinde crazychild78 <crazychild78 at mynet.com> yazmış:

> ben pardus 2007 i yeni kurdum ama sanırım diğer klasik işletim
> sistemlerinde bi alışkanlık olduğu için bir türlü ne ethernet kartını
> tanıtabildim ne başka herhangi bişey

Pardus 1.0(eski sürüm) için kullanım kılavuzu :
http://www.pardus.org.tr/belgeler/Pardus_Kullanim_Kilavuzu.pdf

Ethernet olayına gelince,
Pardus- > Tasma -> Internet ve Yerel Ağ -> Ağ Yöneticisi'ne girin.

Yeni bağlantı'yı tıklayın. Ethernet'i seçin. Orada donanım aygıtı olarak
ethernet kartınız gözüküyorsa sorun yok. DHCP kullanıyorsanız(otomatik IP)
hiçbir ayar yapmanıza gerek kalmadan bağlantıyı kuracaksınız muhtemelen.

Eğer Ethernet'i seçtikten sonra çıkan pencerede kartınız GÖZÜKMÜYORSA:

 Alt+F2'ye basıp konsole yazıp çalıştıra basın.
su
deyip root şifrenizi girin.
lspci  deyin.
çıkan metni kopyalayarak bizimle paylaştırsanız belki yardımcı olabiliriz.