[Pardus-kullanicilari] Kablosuz network'u goruyor fakat IP alamiyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 20:28:05 EET

21.01.2007 tarihinde Tolga Guver <tolga at istanbul.edu.tr> yazmış:

> diskimde kalan son partition'a ubuntu kurdum ve wireless isi icin onunla
> ugrasmaya basladim, beceremedim, ama simdi pardus'a dondugumda IP aldi ve
> baglandim :) bu nasil oluyor bilmiyorum ama cok iyi bir yardim oldu,
>
> nedense sinyal seviyesi biraz dusuk gibi ama en azindan bagliyim

benim müsadenizle küçük bir tavsiyem olacaktı, şöyle ki;
program ekle/kaldır'dan "knetstats" programını kurarsanız bağlantının
durumunu daha iyi görebilirsiniz.
kurduktan sonra bir kere açarsanız sistem çekmecesinde emrinize amade
olacaktır.
sistem çekmecesindeki ağ programıcığında veri akışında bir display durumu
yok. ayrıca knetstats
"bağlı, bağlı değil, etkin" gibi uyarılar yapıyor.

sonuçta Pardus'unuz ile mutlu ve mesutsunuz :-)