[Pardus-kullanicilari] Ntfs Bölümlerini Görüyorum Ýçine Giremiyorum

cihan inan cihan253 at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 20:13:06 EET

arkadaşlar aynı sorun bendede vardı. ntfs leri sadece root ile
görebiliyordum fakat acamıyordum, chmodu değişemiyordum.

dün bir arkadaş aynı sorunu soran mail atmıştı. ben kendimdeki sorunu nasıl
çözdüğümü söyliyim : windowsu normal kapatmıyordum yani bekleme moduna
alıyodum sonrada giriş yaparken direk pardus seciyordum. arkadasa verilen
cevapta da windows kapatılmamıştır disk kontrolu yaptır falan denildi.
bilgisayarımı acıp windowsu bilgisayarı kapat şeklinde dedigimde sorun
cözüldü şuanda ntfs alanımı görebiliyorum ve istedigim gibi kontrol
edebiliyorum. muhtemelen sizlerdede böyle bir sorun vardır diye düşünüyorum.