[Pardus-kullanicilari] Paket yedeklemek?

selim ok selimok at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 19:02:45 EET

Paketleri indirmeden önce Paket Yöneticisi Ayarlari > Önbellek kisminda
"Indirilen yazilimlar icin sabit disk önbellegini kullan" secenegini
sectiniz mi? Eger secmediyseniz sanirim indirdiginiz paketleri bulamazsiniz.
%100 emin degilim ancak, sabit diskinde yer sikintisi olanlar icin böyle bir
ayar degisikligi yapilmisti pisi'de indirilen dosyalar ancak siz elle
ayarlarsaniz, sabit diskinize kaydediliyordu.

Iyi calismalar,
Selim

21.01.2007 tarihinde Serkan <serkan.pardusteknik at gmail.com> yazmış: