[Pardus-kullanicilari] Ntfs Bölümlerini Görüyorum İçine Giremiyorum

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 17:20:05 EET

ntfs ile ilgli aynı sorun bende de var erişim yasak diyor ama root
olarak sadece içini görüyorum. silme değiştirme yok.

http://paste.linux-sevenler.org/index.php?id=273

adresinde istediğiniz çıkturlar

acılışta

fuse

ile ilgili hata uyarısı veriyordu. kaldırıp yeniden kurdum. pek düzelmedi,
pardus u kernelin yeni sürümü ile acınca düzeldi. sanırım. su an  normal
çalışıyor. aslında neden kaynaklandığını ve nasıl düzeldiğini pek anlamadım

20.01.2007 tarihinde süleyman esen <suleymanesen at gmail.com> yazmış: