[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 12, Konu 383

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Oca 2007 Paz 13:42:48 EET

Fikrinize katılıyorum Linux Tabanlı Pardus işletim sistemimiz Şu an
kullanımda olan emsalleri içinde en kullanışlı ve etken olan sistemlerden
biri olup Türkiye dışındada kullanıcılar tarafından yavaş da olsa
benimseniyor.Dağıtımları yorumlayan linux cuların kaleminden kısa zamanda
hızlı bir gelişim ile ilk versiyonunun üzerinden bir yıl geçmeden
kazanımları ile açılış süresinin kısalığı Pisi ve Tasmanın etkinliklerinden
dem vurulurken birkaç ufak noksanıda eleştiriliyor ki bu da Pardus un iyi
yolda olduğunun işaretidir.Evet Linux özgürdür Pardus daha da özgürdür çünkü
Özgür Anadolu Topraklarında doğmuştur.Saygılar

21.01.2007 tarihinde Guardian <samedkonak at gmail.com> yazmış: