[Pardus-kullanicilari] Bu 2 yorumu gelistirici arkadaslar okusun

seyyal taner taner.seyyal at gmail.com
20 Oca 2007 Cmt 20:35:34 EET

*ParDeby demiÅŸ ki:*
Beni ciddiye alıp, benimle bu konuyu tartışmayın, siz daha önce defalarca
tartışmışsınız zaten...
Ben kimmim ki fikir beyan ediyorum... Alınmaya gerek yok, bu forumdaki
herkes sadece - kullanıcı & gönüllü -

Fikirlere her zaman saygılı olmak lazım ve öyleyizde. Bir öneriniz varsa
neden bunu geliştiricilere aktarmıyorsun. Geliştiriciler ne yazık ki
buraları *okumuyorlar* :

bu yazı www.pardus-linux.org dan alıntı.

pardus-linux.org  pardus.org.tr yoken  pardusu desteklemeye başladı göz
attığınızdan eminim ama. bunu hiçbir resmi takıntısı olmadan tamamen özgür 5
bin gönüllü ile destek atan foruma azıcık belli edin orda ne dehalar var
sizde biliyorsunuz. wiki yi nerde ise onlar yazdı.Morel veriniz okuyoruz
diyiniz. ki okuyunuz çok şey var romen havasından fazla . en azından grafik
anlatımlı destek daha fazla. :) ve belkide geliştirici gönüllü takımını ordu
hale getirebilecek yetenek güçü orda var.

20.01.2007 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> yazmış: