Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 12, Konu 363 web cam

efkan YAZICIOĞLU efkanyazicioglu at hotmail.com
20 Oca 2007 Cmt 16:56:34 EET

>From: pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
>To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>Subject: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 12, Konu 363
>Date: Fri, 19 Jan 2007 22:20:01 +0200
>
>Pardus-kullanicilari listesi mesajlarını şu adrese gönderin:
>	pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>
>World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çıkmak için şu sayfayı
>ziyaret edin:
>veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajı
>şu adrese gönderin:
>	pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr

> [...]
pardusu kullanmak istiyordum hatta kurdum logitech mesenger vebcamı bir
türlü kuramadım ve win e döndüm ama tekrar pardusu kurabilirim ama camera ve
bazıaygıtlar çalışmıyor arkadaşlar bir iki yol gösterdi yine olmadı bu
sorunlar ne zaman düzeltilir

Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna
güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/