[Pardus-kullanicilari] Eski bir Linux kullanıcısından Windows Xp deneyimleri

Yusuf Kalkavan Ogullari A.S. ykoas at superonline.com
20 Oca 2007 Cmt 10:32:05 EET

xp yi (hatta senelerdir malum firma ürünlerini kullanan birisi olarak)
kullanmaktan kıl oluyorum ancak çoğu zaman mecburen kullanıyorum. ancak
zamanının azaldığını düşünüyorum ve özellikle pardus ile bize bir alternatif
geldi diye düşünüyorum. diğer dağıtımlar genelde herşeye hitap etmeye
çalışıyorlar. ancak pardus sadece ve sade bir biçimde masaüstüne hitap
ediyor. xp ye rakip olmak isteyen dağıtımlarında bildiği birşey var ki xp ye
rakip olmak istiyorsan xp ye benzemelisin. veya en azından aynı özellikleri
barındırmalısın. ayrıca kimse artık komut istemiyle uğraşmak istemiyor mouse
kullanmak daha pratik geliyor. Linux sistem temelinde olgun luğa ulaştı
artık masaüstünde ilerliyor ve yakın zamanda bizlere xp yi unutturacak gibi
görünüyor. o kadar ki vistaya mahkum olmayacağız umudunu içimde taşıyorum.

ayrıca linuxun var olmasının ve gelişmesinin bilpen kullananalarada a da
faydası var. şöyleki linuxta olan bir özelliği bilpen firmasının sahibi
amcamız mecburen müşteri kaybetmemek için penceresine vidalıyor. linux
olmasa onuda yapmayacak....

irfan bilgili
mersin