[Pardus-kullanicilari] KABLOSUZ

Yetkin AYDIN yetkina at gmail.com
20 Oca 2007 Cmt 10:20:41 EET

arkadaşlar pardus kullanma zevkim kalmadı gibi. kusura bakmayın, sevenler
vardır ama ben internete bağlanmak için gezmediğim site kalmayan herkesin
farklı yorumlar yaptığı bilgi verenlerin bile sonucundan emin olmadığı bir
sistemi niye kullanayım tamam bizim çabalarımızla biryerlere gelecek ulusal
işletim sistemi ama sorun çözmek için windows çalıştır deneme yapmak için
pardus bilemiyorum merek işkencesinden başka birşey değil mi?
şunu belirtmeden bitirmek istemiyorum belki bağlantı kurabilseydim :( ...
kusura bakmayın tüm arkadaşlara kolay gelsin.
tüm emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim.

18.01.2007 tarihinde Yetkin AYDIN <yetkina at gmail.com> yazmış: