[Pardus-kullanicilari] Sonunda!

Yusuf Kalkavan Ogullari A.S. ykoas at superonline.com
20 Oca 2007 Cmt 08:55:33 EET

Outlook Express>Araçlar>ileti Kuralları>Posta
Yeni
1.Kuralınız için koşullar seçin
İleti Konu satırında belirtilen_sözcükler sözcükleri geçsin
2.Kuralınız için eylemler seçin
Sunucudan sil
3 Kural açıklaması
içerisindeki belirtilen söcüklere tıklatın ve gelen diyaloğa
Pardus-kullanicilari yazın
tüm açık pencereleri onaylayın
bu iletiler yüklenmeden sunucudan silinecek sizde daha az beklemek zorunda
kalacaksınız
veya liste sayfasına girerek şifrenizi hatırlıyorsanız listeden ayrılada
bilirsiniz.