[Pardus-kullanicilari] c derleyici

cihan kaya kayacin at gmail.com
20 Oca 2007 Cmt 00:09:21 EET

benim grafik ortamda çalışan bir derleyici istememin nedeni, zamanında basit
bir 2. derece denklemin köklerini alan bir program yazdım. kodda sqrt
fonksiyonunu kullandım fakat derlemek için -lm diye bir parametre eklemem
gerekiyormuş. bu parametre olmadığında hata veriyor. henüz öğrenme
aşamasında birde hangi fonksiyon için hangi parametreyi kullanacağım birde
bunun için zaman harcamak istemiyorum. direk run butonuna basayım o benim
için herşeyi yapsın istiyorum.

19.01.2007 tarihinde İlker Kesen <ikesen92 at gmail.com> yazmış: