[Pardus-kullanicilari] Sonunda!

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
20 Oca 2007 Cmt 00:04:40 EET

19 Oca 2007 Cum 23:44 tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:

> I devel ubuntu kernel server

Üstat electronics engineer olmasın o.

electronic guitar: elektro(nik) gitar {electronic: sıfat}
electronics engineer: elektronik mühendisi [electronics: isim}

Not: Bu benim bildiğim, İngilizcesi benden daha iyi olan birisi lütfen beni düzeltsin.