[Pardus-kullanicilari] gnome

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
19 Oca 2007 Cum 23:42:12 EET

Ertuğrul teşekkür ederim.
gündüz kanalda sana bişeyler yazmıştım ama görmedin sanırım
bide haber göndermiştim sana ulaştımı bilmiyorum
rkwardın yeni sürümü sunuldu biliyorsundur
paketlediğin yeni sürüm değil gibi yanılıyor muyum.

bide ben rkward formuna üye oldum ancak yazdığım postalar gitmiyor mime
hatası gibi bir sorun dan bahsediyor,
bir türlü thomasa ulaşamadım.
kolay gelsin.

19.01.2007 tarihinde ertugrulerata <ertugrulerata at gmail.com> yazmış:

> 19 Oca 2007 Cum 23:29 tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı:
> bağışlayın
> hocam
> şu anda gnome masaüstünü kullanamıyoruz.
> gtk2 uygulamalarından kullandıklarımız var (gimp vs gibi)
> ancak gnome bakımı ve paketlenmesi zor
> kısa zamanda olacak gibi görünmüyor

Önce sağlık,
sonra mı?