[Pardus-kullanicilari] Sonunda!

Koray Löker loker at pardus.org.tr
19 Oca 2007 Cum 23:32:19 EET

19 Oca 2007 Cum 23:24 tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı:
> IQ testi değil de (akıl olmayınca zeka bir işe yaramıyor), üye olmadan
> *üyelikten çıkış* hakkında detaylı (ve bazı liste üyelerinin deyimiyle
> son kullanıcıya hitap eden) bir yazıyı lisans anlaşması gibi gösterip
> altındaki "Yukarıdaki yazıyı okudum, üyeliğimi sonlandırmak istediğimde
> listeye abuk subuk mesajlar gönderip zıy zıy etmeyeceğim" yazan kutuya
> işaret konması zorunlu olsun bence.

Üyelik işlemlerinin nasıl yapılacağı ve listenin hangi şartlarda
kullanılacağına dair makul uzunlukta bir yazıyı her yeni üyeye otomatik
olarak gönderiyoruz, ama malesef çok sayıda insan bu tür mesajlara çöp
muamelesi yapıyor...

Bu tür mesajları kolayca çöpe atmak, toplulukların kendi işleyişleri olduğunu
gözlemlemek ve buna ayak uydurmak yerine veryansın ederek sürekli kendi
derdinden bahsetmek malesef son derece bencilce ama sıkça rastlanan
davranışlar... Ne yapalım, sabrımız ölçüsünde anlatmaya devam edeceğiz :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->