[Pardus-kullanicilari] Sonunda!

Sedat OZTUNALI hpre2 at yahoo.com
19 Oca 2007 Cum 22:49:08 EET

2 haftadır pardus grubundan çıkmaya uğraşıyorum ancak bir türlü çıkamadım. Hatta aylık olarak yolladığınız bilgilendirme maillerinde bile yolladıklarınız kırık linkler. Gruba mail atılır birşey sorulur ancak böyle olmaz bu işler. Günde 300 tane mail okumak zorundamıyız.

     Sonunda grubu bloklular listesine ekledim ve bir daha da çıkarmayı hiç düşünmüyorum. Hatta bu maile attığınız (eğer atarsanız) cevapları bile görmemek beni mutlu edecek.. Size bol sorulu günler.

     Sedat Öztunalı
      Trainer / Software Development
      Electronic Engineer

Now that's room service!  Choose from over 150,000 hotels
in 45,000 destinations on Yahoo! Travel to find your fit.
http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097