[Pardus-kullanicilari] RAM DAGILIMI--fiziksel bellek

selim ok selimok at gmail.com
19 Oca 2007 Cum 16:51:58 EET

19.01.2007 tarihinde ulas bagci <uxb at cs.nott.ac.uk> yazmış:

> merhaba
>
> 2gb ram kullaniyourum,fakat bazen goruntuler kesik kesik geliyor media
> oynattigimda..
> acaba pardusu kurarken fiziksel bellek i mi ayarlayamadim? suan
> bellekleri yeniden dagitabilirmiyim? 2gb ramdde ne kadar bir on bellek
> olusturmam gerekiyor en efektif kullanmam icin? yardim ederseniz
> sevinirim.
> ulas

Acikcasi ben bellek ayari filan yapmadim 1gb ram var, genelde maximum 500 mb
ram kullaniyor, performans gayet iyi  (ntfs-3g calistigi zamanlar haricinde)
, 512 mb ram ile cok rahat calisabiliyor. Takilma olmuyordu özellikle
vidyolarda. Bu sorunun baska bir sebebi olmali. Listede bu konular daha önce
konuslmustu sanirim. Biraz arastirma yapin bir cevap bulursunuz.

Iyi calismalar,
Selim