[Pardus-kullanicilari] pisi ve openoffice

selim ok selimok at gmail.com
19 Oca 2007 Cum 16:28:15 EET

19.01.2007 tarihinde Elektrik. gen. TR <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış:

> pisi de gozuken open office guncellemesini yaptıktan sonra openoffice
> calismadi.... bunun uzerine mevcut openoffice kaldırarak cd den tekrar
> kurmak istedim ancak openoffice kaldırdıgımda

Eger CD'den kurduguz paket calismadiysa, her ihtimale karsi depo'dan kurun
paketi, indirmek biraz uzun sürecek ama bir ihtimal bu sekilde
halledebilirsiniz. Umarim yanlis yönlendirmiyorumdur.

kurulum boyutu 400 mb gozukmesine ragmen (pisi paketi 80 mb) hdd imde 1 mb
> bile yer azalmasi olmadi... bunun nedeni nedir... ne yapmam gerekir...

Pisi paketi sikistirilmis oldugu icin böyle gözükmesi normal. Sabit
diskinizde 1 mb bile yer azalmasi olmadigina emin misiniz? Diskiniz farkli
bölümlerden olusuyor ve kullanici dizininizle, kök dizininin bulundugu
bölümler farkliysa belki bu yüzden farkina varmamis olabilirsiniz. Sonuc
olarak openoffice calisiyor mu calismiyor mu?

hdd sıkıntım var acil yardım...

Bu konuda biz ne yapabiliriz?

Iyi calismalar,
Selim