[Pardus-kullanicilari] KDE printera yeni driver ekleme

Rahmi Lale rahmi.lale at biotech.ntnu.no
18 Oca 2007 Per 16:54:03 EET

Selamlar,

LPD üzerinden Xerox work center c3545 yaziciyi makinaya yükleme
arzusundaım. Ancak KDE printer wizard nanesinde bu yazicinin sürücüsü
mevcut değil. Xerox'dan sürücüyü indirdim ama bu listeye ekleyemedim.
Wizard'da yazıcı model seçim ekranında yer alan "other" seçeneğinden de
bir sonuç gelmedi.
Elle müdahele yaparak bu printeri yüklemenin bir yolu var mıdır?

Esenlikler.

--
Rahmi Lale
NTNU,
mailto:rahmi.lale at biotech.ntnu.no

Simplicity is making the journey of this life with just baggage enough.
-Charles Dudley Warner, editor and author (1829-1900)