[Pardus-kullanicilari] pisi paketlerini hangi adresten temin edebilirim

Koray Löker loker at pardus.org.tr
18 Oca 2007 Per 14:46:13 EET

18 Oca 2007 Per 14:32 tarihinde, Yusuf Kalkavan Ogullari A.S. şunları
yazmıştı:
> Pardus 2007 yi indirdim kullanıyorum. Ancak evde internet bağlantısı
> olmadığı için bazı yeni veya güncel paket dosyalarını ve bağımlılıklarını
> işyerinden indirerek evdeki bilgisayara kurmak istiyorum. pardusun bir ana
> depo su olduğunu biliyorum ancak bu adrese nereden ulaşabilirim ve
> dosyaları doğrudan indirebilirim.
İnternete bağlı olan bilgisayarda TASMA'yı açın, Sistem Seçenekleri altında
Program Ekle/Kaldır/Güncelle aracını göreceksiniz. Bu aracı kullanarak kurmak
istediğiniz yazılımları işaretleyin sonra "Sepeti Göster" deyin... Burada alt
pencerede bağımlılık olarak yüklenmesi gereken paketleri göreceksiniz.

Bu paketler, http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/ indirilmektedir.
Listeye eklenmiş olan paketleri buradan indirip evdeki bilgisayarınızın Ev
Dizinine kopyalayın.

Grafik arayüz henüz internetle birlikte çalıştığı için evdeki işlemi komut
satırından yapmanız gerekebilir.

Alt-F2 tuşlarına basarak Çalıştır penceresini açın, Konsole yazın, gelen
pencerede asıl kurmak istediğiniz program isimleri için ayrı ayrı aşağıdaki
gibi komut verin.

sudo pisi it paket

sudo pisi it yazdıktan sonra kurulum yapacağınız programın ilk bir iki harfini
yazıp iki kere Tab tuşuna basarsanız paketi tanıyacaktır.

Bu işlem (internetsiz makinalarda kurulum) elbette yakında daha kolay
olacak... Şimdilik bu şekilde idare etmenizi dileriz...

iyi çalışmalar,
--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->