[Pardus-kullanicilari] Ýþlemci hýzýný sistem yoðunluk durumuna göre ayarlama...

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
18 Oca 2007 Per 13:27:09 EET

tahmin edeyim toshiba L10 mu kullanıyorsunuz? Eğer öyleyse çözümü hata takip
sisteminde var. kapatılmış hatalarda toshiba işlemci frekans falan diye bir
arama yaparsanız sorununuza çözümü bulursunuz. Bu bahsettiğiniz özellik
destekleniyor, hepimiz kullanıyoruz zaten...

18.01.2007 tarihinde Guney Can Gokoglu | gCg <guneycan at gmail.com> yazmış: