[Pardus-kullanicilari] KDE başlamıyor

Koray Çayıroğlu koraycayiroglu at gmail.com
18 Oca 2007 Per 10:14:21 EET

� yazmış:
> Daha önce 1.1 alfa3 sürümünde karşılaştığım bir problemle
> pardus2007'de de karşılaştığım için listeden yardım istemek farz oldu.
> Acer Travelmate 4062WLMI 15.4" dizüstü bilgisayar kullanıyorum. Önce
> 1.1 alfa3'te yaşadıklarımı, sonra pardus2007'dekini anlatayım.
> 1.1 alfa3'te yaşadıklarım:
> İşim gereği Citrix Program Neighborhood aracılığıyla merkezdeki bir
> bilgisayara bağlanarak bir program üzerinde çalışıyordum. Böyle bir
> bağlantı sırasında elektrikler kesildi, dolayısıyla modemim kapandı,
> ilk anda fark etmedim ve pencereyi kapattım. Peşinden de bilgisayarı
> [...]
2007 de yaşadığınız problemi ilk başlarda bende yaşamıştım. Oda kurulum
sırasında grub u yazarken hata verdiği için olmuştu. Yan grubu
yazamayınca kurulum tamamlanmış olsa bile artık ne olduysa açılırken kde
aynı hatayı veriyordu bende. Tekrar kurarken grub kurulumu yaptırmadım
ve düzeldi bende. Sizinde kurulum sırasında böyle birşey olduysa diye
yazayım dedim.