[Pardus-kullanicilari] pardus kurulum problemi

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
18 Oca 2007 Per 02:04:38 EET

Bu sorunu basta ben de yasamistim. Aslinda muhtemelen arka planda
hersey calisyor ve kurulum ekranindasiniz ama siz birsey
gormuyorsunuz.

Disustu bilgisayar mi kullaniyorsunuz? ekran kartiniz ne? Dizustu
kullaniyorsaniz fn ile birlikte cesitli fonksiyon tuslarini deneyerek
ekran modunu degistirmeyi deneyin. ornegin bende fn+F10 kombinasyonu
bu gorevi goruyor.

Iyi calismalar
ATY