[Pardus-kullanicilari] pardus kurulum problemi

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 23:50:32 EET

Selam,
- Bu sorun ( Pardus ' u kuramama )
- " Bir ihtimal "  Bios un güncel olmaması ile ilgili.
- Ben de 2007 yi kuramıyorum,her yolu denedim - problemi çözemedim
- Pardus RC kullanıyorum
- Pardus RC de bu sorun yok
- İsterseniz Pardus RC iso dosyasını alt linkden indirip bilgisayarınıza
Pardus u kurabilirsiniz.

ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/kurulan/2007-RC

Esenlikler

17.01.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: