[Pardus-kullanicilari] xp kuramıyorum

Yasin Aydýnlýk yaydinlik at yahoo.com
17 Oca 2007 Çar 20:14:44 EET

maalesef olmadı. dediğiniz bölümde pardus kurulu. sondaki bölümü dediğiniz gibi yaptım ama yine tanımadı.

Selim Tavþan <selimtavsan at gmail.com> wrote: 2007/1/17, Yasin Aydýnlýk <yaydinlik at yahoo.com>: Disk /dev/sda: 100.0 GB, 100030242816 bytes
255 heads, 63 sectors/track, 12161 cylinders
Units = cylinders of 16065 * 512 = 8225280 bytes

   Device Boot      Start         End      Blocks   Id  System
/dev/sda1               1         261     2096451   82  Linux swap / Solaris
/dev/sda2             262        2872    20972857+  83  Linux
/dev/sda3            2873        9530    53480385   83  Linux
/dev/sda4    *        9531       12161    21133507+  fd  Linux raid autodetect

�ıktı burada, haberleri bekliyorum. kolay gelsin.
bunlardan ikincisini (sda2) (eğer onda pardus kurulu değilse) gparted programı ile fat32 formatında
formatladıktan sonra xp kurulumunda bu disk gözükecektir ve kurulumu yapabileceksiniz.

diğer mesajlara bakarsanız  xp ilk bölüme kurulma dışında problem çıkarmaktadır. bu nedenle
swaptan sonraki kısıma ( tekrar söylüyorum orada pardus kurulu değilse) kurmanız iyi olur.

kolay gelsin...