[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 ses problemi

can comert cancomert at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 18:40:24 EET

Merhabalar,
Bilgisayarımda pardus 2007 kurulu
Fakat ne amarok ne de başka bir program hoparlörlerden bir ses
çıkarmayı başaramadı.
root olarak alsaconf komutunu calıştırdım , ses kartımı
emuk1(sb live..) seçtim Drverları yüklendi program sorunsuzca sonlandı
fakat hala ses alamıyorum.
ses kartım:SB liv 5.1 [SB0220]
5+1 ses sistemi var.
Forumlarda
"konsola root haklarıyla
lspci | grep audio
yazıp çıktıyı yapıştırırsanız yardım edebilenler çıkacaktır"
yazmışlardı benim çıktım

00:02.7 Multimedia audio controller: Silicon Integrated Systems [SiS]
AC'97 Sound Controller (rev a0)
00:0a.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB Live! EMU10k1 (rev 0a)
Anakartım da: Gıgabyte Pentium 4 Titan series  GA-8SG800

yardım ederseniz sevinirim.
umarım problemimi anlatabilmişimdir.