[Pardus-kullanicilari] yazýlar okunamayacak kadar ufak

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 17:23:47 EET

Merhaba,
Aynı ekran kartını kullanıyorum. Benim ilk kurulum sonrası 1024x768 üzerine
çıkmıyordu, xorg.conf daki monitör yatay ve dikey tazeleme hız aralıklarını
monitörüme göre düzenledikten sonra açılışta 1600x1280 olarak açıldı ve
yazılar çok küçüktü.
Ekran çözünürlüğünüz 1600x1280 dir büyük ihtimalle, bunu monitörünüze göre
küçültürseniz düzelir diye düşünüyorum.
ben 19 inc de 1280x1024 kullanıyorum memnunum
kolay gelsin.

17.01.2007 tarihinde mahmut takýcý <mahmuttakici at hotmail.com> yazmış:

> Selam arkadaÅŸlar,
>
> Kurulum esnasında çıkan yada kurulum bittikten sonra pardus açıldığında
> tüm yazılar okunamayacak kadar ufak geliyor. nasıl düzeltebilirim yada
> nedeni ne olabilir?
>
> Ekran kartım Sapphire X1600 Pro

Önce sağlık,
sonra mı?