[Pardus-kullanicilari] Kurulum Grup

cihan kaya kayacin at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 14:22:25 EET

wini hard diskin ilk sürücüsüne kurun, yani c ye. pardusu da d ye kurun.
zaten önce c ye pardusu kurup ardından windowsu d ye kurmak istediğinizde
windows uyarı verecektir harddiskin ilk kısmında tanınmayan bir sürücü var,
ya bana hard diskin ilk kısmında yer aç yada ben bu sürücüyü kendime göre
biçimlendiririm şeklinde.
17.01.2007 tarihinde halit çete <halitcete at gmail.com> yazmış: