[Pardus-kullanicilari] virtualBox ile windows uzerinde pardus

Cüneyt Sert cuneyt at me.metu.edu.tr
17 Oca 2007 Çar 14:08:45 EET

> Bende şu an pardusa kurmaya uğraşıyorum. Performans nasıl ? Aslında
> Xen kurcalayacaktım biraz ama bu daha dost canlısı gözüktü (Yine de
> performans konusunda xen e rakip olabileceğini düşünmüyorum
> anlatıldığı kadarıyla ama bakalım göreceğiz).
virtualbox'in performansini vmware ile karsilastirdigimda virtual box
bana daha hizli, kullanimi daha rahat geldi. ama ikisi de zaman zaman
rahatsizlik verecek kadar yavas olabiliyor. bunu daha net orataya
koyacak bir test var midir yapabilecegim?

xen'i benim kullandigim sekilde (windows host) olarak kullanmak mumkun mu?

cüneyt