[Pardus-kullanicilari] Pardus, Shift, Klavye...

Chriseba Lid'Asgar chriseba at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 12:27:37 EET

İyi günler.

Dün, Pardus'da oyun oynarken SHIFT tuşuna uzun süreler basmak zorunda
kaldım. Ancak sonra anladım ki, SHIFT tuşuna ortalama beş saniye
basıldığında klavyenin yazma hızı/düzeni ile ilgili bazı
ayarların/değerlerin değişmesi sağlanıyormuş. Eski ayarları yerine
getiremedim, SHIFT tuşuna uzun süreler basarak bunu gidermeye çalıştım ama
olmadı. Yeni bir kullanıcı açtığımda gayet sorunsuz çalışıyor, sanırım
kullanıcı ayarlarının kayıtlı tutulduğu bir yerde bu tip ayarlar eski haline
döndürülebilir ama TASMA'yı o kadar kurcalamama rağmen bunu gene de
beceremedim. Yeni bir kullanıcı açığ eskisini silmek de istemiyorum, çok
büyük vakit kaybı olur.

Bu konu hakkında bilgisi olanlar bana yardımcı olabilirlerse sevinirim...