[Pardus-kullanicilari] 3d Masaüstü efektleri ve java programları

Guney Can Gokoglu | gCg guneycan at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 11:54:59 EET

Merhaba,

aiglx, xgl veya nvidia gl yi beryl kullanarak aktif ettiğim zaman java
tabanlı programlar (limewire, frostwire, zend) açıldıklarında sadece
gri boş bir sayfa görünüyor. İnternette yaptığım araştırmalardan sonra
sorunun java'da olduğunu öğrendim, java 6u1 update paketinde compiz
için çözmüş bunun üzerine ben de o update i yükledim ve beryl i compiz
adıyla görünecek şekilde tekrar derledim ancak pek bir faydası olmadı
:)

Bunun dışında internette bulduğum diğer bir çözüm ise .bashrc ye
AWT_TOOLKIT olarak MToolkit export edilmesi idi ve malesef o da sorunu
çözmedi.

Bu sorunu yaşayan veya daha da iyisi çözmüş olan var mı?

İyi günler, iyi çalışmalar.

Güney Can Gökoğlu