[Pardus-kullanicilari] virtualBox ile windows uzerinde pardus

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 11:46:00 EET

Merhaba,

Bende şu an pardusa kurmaya uğraşıyorum. Performans nasıl ? Aslında
Xen kurcalayacaktım biraz ama bu daha dost canlısı gözüktü (Yine de
performans konusunda xen e rakip olabileceğini düşünmüyorum
anlatıldığı kadarıyla ama bakalım göreceğiz).

Daha önce qemu pardus-host win-guest denememde problem çıkartmıştı.
Onu da deneyeceğim bakalım :)

Serbülent ÜNSAL

17.01.2007 tarihinde Cüneyt Sert <cuneyt at me.metu.edu.tr> yazmış: