[Pardus-kullanicilari] cedega - program " kırmak "

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 07:48:54 EET

Merhaba,

Üçüncü ihtimaller her zaman mevcuttur bana kalırsa. Qmail
programınında benzer bir durumu var. Koddan derleyebiliyor ancak rpm
vs. paketi olarak dağıtamıyorsunuz.

Qmail için bu sorun fedora, centos, Mandriva ve Suse için qmail
toaster projesi kapsamında yazılan betiklerle çözülmüş durumda. Bu
betikler programı derleyip sistem üzerinde gerekli düzenlemeleri
yapıyor.

Böyle bir betik grubu yazılıp pisi paketi haline getirilirse sanırım
sorun lisans problemlerine takılmadan çözülebilir.

Serbülent ÜNSAL

16.01.2007 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: