[Pardus-kullanicilari] Cedega'nın PiSi paketinin hazırlanması ne kadar doğru?

selim ok selimok at gmail.com
17 Oca 2007 Çar 01:35:33 EET

2007/1/16, seyyal taner <taner.seyyal at gmail.com>:

> selim ok  üniversitenin hatlarını kullanmak indirmek cekmek neyse yaw
> gencsin işde salla gitsin.Bir gün bir şeye bahanesiz emek harcadığında
> emekden bahset edebiyatını yap.üzülüyorum filan yapıyorum deme senin ne
> boyle olanagın  nede yapabilme kapasiten var olayı kişiselleştirmeden genel
> olarak bak şimdi pc de kiminse kaç tane açık yada kapalı kodda yasal olmayan
> program var say..Bu konusma sevgisizlikden değil sadece kendini
> bilmemezlikden gelen sorumsuzlukdan dolayı yapılmıştır .her ne ise bakın
> hala hayattayız ve tartışabiliyoruz.inanın bu bir mucize .......burada
> [...]

Biliyorum gelistiriciler uyardi, bu konunun devam etmemesi icin. Herkesten
özür dileyerek son birsey yaziyorum.
Seyyal bey, ben lisansiz yazilim, lisansiz müzik vs. kullanmadigimi idda
etmiyorum. Böyle anlasildiysa da bunu acikca yaziyorum ki, kullandim ve
halada kullaniyorum. Ancak bunlari mesru göstermeye, o emegi üretenlere de
kendimi hakli cikarmak, vicdanimi rahatlatmak icin, camur atmiyorum.
Atilmasina da göz yummuyorum. Kizma sebebiniz bu. Tekrar söylüyorum hic bir
hirsizlik hakli sebeplere dayandirilamaz. Bu konuda tarafli davranamam,
vicdanimi rahatlatmak icin kimseye camur atamam. En azindan bu felsefeye
ayak uydurmaya imkanlarim dahilinde bazi seylerden feragat etmeye
calisiyorum. Sizde böyle yapmalisiniz. Mesru olani yapmasaniz bile, mesru
olmayan yolu mesruymus gibi göstermeyin lütfen...

Ayrica konuyu acan arkadasada cesurca cikip soruyu sordugu icin tesekkür
ediyorum. Bazi sorulari kendimize tekrar sormamiza sebep oldu.
Bu konuyu uzattigim icinde cok özür dilerim, ancak sütten cikmis ak kasik
gibi algilanmak istemiyorum. Öyle degilim cünkü.

Iyi calismalar,
Selim