[Pardus-kullanicilari] Cedega'nýn PiSi paketinin hazýrlanmasý ne kadar doðru?

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 23:06:43 EET

+1

Mucip:)
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr/
  ----- Original Message -----
  From: seyyal taner
  To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
  Sent: Tuesday, January 16, 2007 5:50 PM
  Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]Cedega'nın PiSi paketinin hazırlanması ne kadar doğru?

  yıllık 60 usd bir sefer değil .akspi bile 90 usd 1 sefer :) opelide 1 sefer alıyorsun asvaltı istedigin gibi ağlat yine serdar ortaç ında bir kez cd sini alırsın diledigin kadar calarsın. 300 kişilik müzisyen :) (bu işi yapmak 20 adet pardus projesinden daha zormuş anlaşılan? ) buna inanmak isterim. Milli geliri 5 bin denip de 200 usd paylaşamayan cocuklarımıza 60 usd ödetmek bence hakca değil.

  16.01.2007 tarihinde Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> yazmış:
    Sevgili kardeşim bir yazılımın özellikle oyun gibi en karmaşık
    algoritmaların olduğu
    ve eskisi gibi cıv cıv seslerinin yetmediği  ve bir notepad ekranında
    toplamda 3 sayfayı
    geçmeyecek kodlarla al sana XXXX diye oyun yazılmıyor artık. Nerden bakarsan
    3d bir oyun yaklaşık 300 kişilik bir müzisyen , senarist , programcı ,
    grafiker , ...
    ile yaklaşık 3 senelik bir geliştirme sonucunda yazılıyor. Sen ne
    dersen de adamların
    aldığı bu para türkiyeye nazaran yüksek olabilir ama adamlar türkiyede
    yaşamıyor ve
    bu paraya yaşamlarını devam ettirebilmeleri için ihtiyaç duyuyorlar.
    C dernek listesinde de aynı tartışmayı yaşıyoruz. O zaman Opel'in
    üreticileri fazla
    kar ediyor ne gerek var satın almaya gidip bir opel çalalım veya ne
    bileyim Serdar ortaç
    zaten yeteri kadar beste yaptı ne gerek var yeni bestesini almaya
    hemen bilmem ne
    networkunden indirelim ne dersin ?

    Ömer Fadıl USTA
    http://www.bilisimlab.com/