[Pardus-kullanicilari] kickoff menü

Eyüp Ersan eyupersan at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 21:30:30 EET

Aynı durum bizde de var..Ben kickoff menü ile ilgili başka bir şey daha
sormak istiyorum..Normal KDE menüsünde iken menüme yarı geçirgenlik
(Saydamlık)
özelliği ekledim..Oldukça hoş görünüyor..Kickoff'a geçince saydamlık
özelliğini kullanıyor..Kickoff menüyü saydam hale getirme şansımız
varmıdır..Biraz karıştırdım ama bir şey bulamadım..

İkincisi, Kcalc programının Çeviri kısmında Onur Küçük' ün ismi fakat
altında Görkem Çetin'in e-posta adresi var..Bu bir
hata olarak girilmeli mi?

Üçüncüsü, Bir resmin üzerinde fare ile sağ tıklandığı zaman Eylemler
menüsü altında "Convert to" gibi "Set as background" gibi ingilizce
metinler kalmış..Bunlar türkçeleşecek mi?

Dördüncüsü, belki bir iyileştirme önerisi olabilir, Bilgisayara
dışarıdan taktığımız USB Flash bellek veya buna benzer aygıtları
biçimlendirmek için
üzerine sağ tıklandığı zaman (Güvenli Kaldır seçeneği gibi)  Biçimlendir
komutu eklenemez mi? Geçen öğretmen arkadaşım, USB Diskini
biçimlendirmek için
iki saat debelendiğini ve bunu başaramadığını, bu işlemin daha kolay
olması gerektiğini filan söyledi..Gerçi Qparted ile işlemi yaptık ama
gerçekten dediği gibi bu işlem daha kolay olmaz mı?

Son olarak, EAGLE isimli (*_E_asily _A_pplicable _G_raphical _L_ayout
_E_ditor) *elektronik baskı devre (PCB) ve Devre şeması çizim programı var..
Program lisanslı fakat Freeware versiyonu da mevcut..Freeware olarak hem
Windows, hem Linux hemde MAC platformlarında çalışabiliyor.. Ubuntu
ekibi bu programın  .deb paketi hazırlamış ve depoya koymuş, indirilip
kurulabiliyor..Acaba bir arkadaş, bu programın pisi paketini
hazırlayamaz mı? Teknik okullar için oldukça gerekli..

Saygı ve Sevgi Dileklerimle..

Eyüp Ersan SÜLÜN
Elektonik Teknik Öğretmeni
***