[Pardus-kullanicilari] Ekran çözünülürlüğü.

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 16:30:10 EET

nvidia nın xorg ile sorunu olduğu bilinen bir olay. ama Nvida nın
programlarını kullanarak gerçek bilgileri görebilirsin.
alt+f2 ile
nvidia-settings
komutu girmen yeterli.
bende root hakları istemedi normal kullanıcı ile çalışıyor.

resolution kısmında
1024*768  - 85 Mhz yazıyor
işin ilginc olanı masaüstü yapılandır kısmından bakınca 105 mhz görülüyor.
:)

illaki root hakıyla çalıştırmak istiyorsan
Pardus > Programlar > Sistem > Daha Fazla Uygulama > Terminal Programı -
Süper Kullanıcı Kipi

root şifreni gir daha sonra ise

nvidia-settings

yazıp çalıştır.

monitorün sıcaklığına kadar bilgileri görebilirsin.
kolay gelsin.

16.01.2007 tarihinde Ertan ARPACI <ertanarpaci at gmail.com> yazmış: