[Pardus-kullanicilari] KDE Paneli boyutlandırma problemi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 13:34:58 EET

16.01.2007 tarihinde Umran Kamar <umrankamar at gmail.com> yazmış:

> Merhaba;

> Hayır yaramadı hala aynı sorun devam ediyor.

bu sorunun benzerini, değişik stilde görev çubuğu kullanmaya(bir panel en
üstte, bir panel en altta) çalıştığımda yaşamıştım.
tüm yaptığım değişiklikler sadece ana panele uygulanıyor, yeni eklediğim
panel ilk haliyle duruyordu.

X'i yeniden başlattığımda ayarları değiştirebiliyorum. muhtemelen
denemişsinizdir ama denemediyseniz
ctrl+alt+bacspace sonrası değişiklik yapmak denenebilir.

ikinci yol: yeni bir panel ekleyin> onu istediğiniz gibi boyutlandırın ( bu
olmuyorsa burada kaldık :P)>ana panelin üzerindeki herşeyi
o panele taşıyın> eskisini silin.

kolay gelsin...