[Pardus-kullanicilari] Klavye Sorunu

selim ok selimok at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 12:23:15 EET

shift tusuna 3 sn basin bir uyari gelirse uyariyi okuyup evet yada hayir
deyin. Büyük olasilikla yapiskan tus sorunu. Eger uyari gelmezse yaklasik
6-7 saniye basili tutun. Sonra düzelecektir. Bende kasadan 3sn sonra bip,
6sn sonra dit sesi :) geliyor tuslar yeniden aktif oluyor.

Iyi calismalar,
Selim

16.01.2007 tarihinde kemal donat <kemal_donat at hotmail.com> yazmış: